babbalalla

Lev dina drömmar...

Publicerad 2014-03-15 15:28:00 i Carding, DT, Momas,

I somras satt jag och färglade lite motiv som sedan har blivit liggandes, häromkvällen satte jag ihop ett kort av lite olika motiv, så här blev resultatet:
 
 
Har använt mig av Momas vackra rosstämpel, den har jag färlagt med hjälp av Touch Markers. Den andra motivstämpeln kommer från Satuarated Canary, den har jag färlagt med distressmarkers. Textstämpeln är från Momas, den hittar du här!
 
 
Lånade dotterns små friends, tyckte de passa in i temat - hon tänker och drömmer mycket om framtiden och vad hon ska göra när hon blir stor... Glöm inte bort att LEV DINA DRÖMMAR!
 
Soliga hälsningar, nu ska jag ut i solen och blåsten och ta en härlig promenad!
 
 

Kommentarer

Postat av: Monica =)

Publicerad 2014-03-16 12:47:32

Hej där!
Vilket härligt glad-kort du gjort! Gillar de starka färgerna o alla fina detaljer. Texten är nåt man borde fundera lite mer på =)
Ha det gott i vårsolen, Monica

Postat av: Titti

Publicerad 2014-03-18 10:27:33

Man blir så glad av ditt kort som du fått till med jättefina färger och snyggt målad och fin text. Kramar från Titti

Postat av: jorunn

Publicerad 2014-04-07 13:46:41

Wow for et kort, og fargene.. Utrolig flott!!

Postat av: Åsa/asamia

Publicerad 2014-05-02 06:32:32

Vilket härligt glatt kort! Den texten är underbart fin! Välkommen till Momas DT-gäng!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela