babbalalla

En LO(ve); En dag att minnas

Publicerad 2011-03-31 11:56:43 i LO,

Tänkte idag bjuda på en LO för ovanlighetens skull, gjorde den till en DT-utmaning...



Har använt mig av Pion papprena; Anno 1939, Värdefull samt några av bladenrankorna (de ljusa) är utstansade från Blad. Har försökt återge min brudbuketts färger i "blomster- och bladhögen"  till höger. Tyckte pappret passade så bra, med fåglarna som bygger bo, precis som jag och min (då) nyblivna man började med denna dag! :) Har använt mig av halvpärlor i grönt och rött, vet inte om ni ser, men även min brudbukett hade en pärla i sig (en röd i mitten av en av rosorna) Ni ser även ett vårgårdaris (litet vitt ris), men det hade jag inte beställt i buketten, det blev när vi stod där på kyrkbacken! ;)



Det var/är verkligen En dag att minnas... :)

Kommentarer

Postat av: Cath.

Publicerad 2011-03-31 19:18:11

Ljuvlig! och de där papperen är sååå fina!

Kramar i massor!

Postat av: elsamaja58

Publicerad 2011-03-31 19:18:17

Toppenfin!!

Ja visst är det en dag som man minns med en speciell känsla =)



Kram



Elsamaja

Postat av: cattis

Publicerad 2011-03-31 19:39:10

verkligen ljuvlig!

Postat av: Uzaan

Publicerad 2011-03-31 20:01:29

superfin!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela