babbalalla

Ny dag, nytt utseende, nytt kort...

Publicerad 2011-02-12 09:32:31 i Carding,

Go förmiddag!

Igår kväll fick jag för mig att göra om utseendet här på bloggen, är väl kanske inte riktigt klar än, ska försöka få till en snygg header någon gång oxå...

Gjorde ett kort nu på morgonen, till Pysselmyrans veckoutmaning; att använda spets! Blominspirationen fick jag när jag kollade in Tesa Prickiformar, men jag har ingen blompunch (ännu) så jag använde en bosskut blomstans istället och det gick ju bra det med...



Har fått tillökning i pysselrummet, i form av DYMO junior som jag har använt på kortet här ovan!

Vilket underbart fint vinterväder vi har här idag, dock visade temperaturen på 22 grader minus - det låter dock lite kyligt...

Ha en underbar helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela