babbalalla

Hängselbyxa...

Publicerad 2010-07-18 18:12:34 i Carding,

Jag gjorde ett kort häromkvällen till en av mina dotters lekkompisar i form av en body och hängselbyxa!
Så här blev resultatet:



och när byxan är "uppfälld" så ser kortet ut såhär:



På bodyns mage finns plats för en liten hälsning... 

 (klickbar; närbild på fickan)

Nästa gång jag gör ett sånt kort går det nog lite fortare, för då är "mallarna" redan klara...
Kul att göra ett lite annorlundare kort! :) (Fick inspiration när jag bläddrade i den norska tidningen "Ett trykk", då jag såg att någon gjort ett album i form av body o byxa, samt body och klänning - klänningen får bli mitt nästa projekt ;))

Ha en fortsatt trevlig sommar!

Kommentarer

Postat av: Cath.

Publicerad 2010-07-18 23:49:01

Kortet är verkligen härligt med mysig form och glada färger!

Kramar!

Postat av: Nutte

Publicerad 2010-08-05 07:05:11

Hej. Hittade till din blogg idag.

Så mycket fint!

Body-kortet är så FINT! Tycker mycket om färgerna.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela