babbalalla

ny forumutmaning...

Publicerad 2009-05-22 18:45:48 i ,

.... på Kort i Fokus! Jag blev lockad att prova, så här blev mitt kort till denna utmaning:



Ett avlångt kort i formatet 20*7,5 cm, hade en "inre" bild innan av hur det skulle se ut med kvadraterna och blev nöjd med resultatet. Jag har använt mig av samma mönstrade papper till kvadraterna, men har använt olika delar från det. Gjorde ett hjärta med hjälp av silvertråd och har sen använt mig av smalare silvertråd samt röda pärlor för att "fylla ut" hjärtat. Mittenkvadraten med hjärtat sitter på 3D-kuddar och lyfter upp kortet lite.

Det var allt för idag, ha en riktigt trevlig helg! :)

Kommentarer

Postat av: Ulrika

Publicerad 2009-05-31 00:07:35

Vilket vackert kort! ... och roligt att se ett lite annorlunda format!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela