babbalalla

Hulahula! :)

Publicerad 2009-01-15 20:41:20 i ,

Idag börjar det en forumutmaning på Kort i Fokus, kolla in här och registrera dig om du inte redan är "medlem" där!

Här visar jag mitt kort som jag gjort och vad som är uppgiften får du se inne på forumet...



En mörk, blåsig dag som denna kände jag att jag vill pigga upp mig med lite glada härliga färger...
"Hulahulapingvinen" har fått lite glitterlim på blomman på huvudet och lite på bikinin. (Pingvinen är en clearstamp, Snag em´) Biljetten är från InkyWings och blomman är från See-D´s. "Stjälken" som går från blomman och neråt är ett band som jag fått i en RAK en gång i tiden. Kortet är dubbelt och har måttet på är 10*15 cm. Kanske någon kan bli uppmuntrad av detta glada färgsprakande kort!?

Kommentarer

Postat av: Lene

Publicerad 2009-01-16 19:36:02

Oj, oj som man längtar till sommaren. Snyggt!

Ha en trevlig helg vännen!

Kramizar Lene

Postat av: TinaStina

Publicerad 2009-01-21 08:20:48

Härligt färgglatt kort! Instämmer om att man verligen behöver muntra upp sig i mörker och slask! Underbar stämpel också.



Kram!

Postat av: Lene

Publicerad 2009-01-24 12:05:45

Hej vännen1

Du har något att hämta i min blogg!

Kram lene

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela