babbalalla

Paljetter

Publicerad 2008-09-22 19:00:08 i ,

Nu var det dags igen för en måndagsutmaning på KiF som jag är med i denna vecka! Måndagsutmaningen denna vecka handlar om paljetter och restprodukten - punchinella. Eftersom jag än så länge inte har införskaffat någon punchinella, så jag använde mig att lite blompaljetter istället... Hittade ett stämpelmotiv som jag färglagt med akvarell för ett tag sedan som jag använde till detta kort. Med hjälp av en "guldtråd" och paljetterna gjorde jag en blomstergirlang, inspirerad från hÄngelns lilla tråd som hjärtat hänger i...

Så här bidde det:



På onsdag kommer det något mer alster... :)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-09-22 20:15:06

Oj det var längesen jag tittade in här. Hittade mycket fint :)



kram Sanna

Postat av: Lene Kristensen

Publicerad 2008-09-23 14:32:57

Jättegulligt kort. Men jag gillar också det rutiga här under.

Kram lene

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela