babbalalla

Trissutmaning

Publicerad 2008-05-26 19:11:16 i ,

Jag har blivit utmanad av Marja i frågor i triss:
Tre namn jag går under: Anncatrin, (Gumman- av min man och Duffy av endel...)
Tre saker som skrämmer mig: Mörker, Våldet i samhället och att det ska hända något med min man...
Tre saker som jag har på mig: Mina ringar (förlovning- och vigselring), munktröja, strumpor
Tre sanningar: Jag är ständigt trött, hinner aldrig med någonting, men jag älskar min man över allt annat!!!
Tre saker jag verkligen vill ha: Mer tid på dygnet, ett pysselrum (snart är det klart), en anställning till hösten!
Tre bloggare jag utmanar: moma, Sannasmamma, Puman78

Kommentarer

Postat av: Puman78

Publicerad 2008-05-26 23:37:08

Men va roligt att bli utmanad så här =)
Jag bodde i värmland fram till 86 så jag var bara 8 år. Men jag är någon gång i väg till lesjöfors där mamma har någon släkting kvar i livet.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela