babbalalla

Ram i Fokus!

Publicerad 2008-05-07 22:03:12 i ,

Här kommer mitt andra DT-kort för Kort i Fokus, denna onsdag var det en annonsutmaningen. Så här blev det:  

371174-193

Min text till kortet lyder:
Jag fastnade för färgerna, upplägget på annonsen - ja - alltihopa! Ramen har jag gjort med hjälp av X antal olika glitterlim som jag tagit ett varv runt med vardera glitterlim.
Med hjälp av piprensare formade jag till ett "kram" - så mycket mer att säga finns det nog inte att säga! A totaly CASE - Copy and Steal Everything!

Kolla in på Kort i fokus blogg och forum så finns det fler utmaningar att bli inspirerad av där...

Tjingeling i sommarvärmen! ;)

Kommentarer

Postat av: Lene Kristensen

Publicerad 2008-05-08 08:58:33

Hej Babbalalla!

Härligt namn förresten, man liksom blir glad och fnittrig!
Jag gillar det jag ser på din blogg och skulle gärna vilja länka till den om det är Ok?
Vill önska dig en trevlig dag!
Kram Lene

Postat av: Malin

Publicerad 2008-05-08 11:45:11

Jättefint kort=)
Gillar uttrycket "copy and steal everything" haha=D

ha en härlig dag!

Postat av: Lisbet

Publicerad 2008-05-08 15:25:03

Känner mig lite som en skurk för jag har tagit mig lite tid för en bloggrunda. Känner att jag behöver få lite mer input från andra, hur just du har fått ihop dina alster med färger och form. Det är bara så underbart att få tillfälle att insupa och låta sig inspireras. Ha en skön torsdag.

Postat av: Tezzan

Publicerad 2008-05-09 09:04:59

WOW, vad coolt. Det blev så snyggt med pipprensaren...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela