babbalalla

CC - på AoS - 1 färg 1000 nyanser

Publicerad 2008-05-08 22:05:33 i Carding,

371174-198

Här kommer mitt bidrag till utmaningen: 1 Färg - 1000 Nyanser!
"Använd hur många nyanser av färgen du vill ,olika strukturer och material, dekorationer och annat! MEN BARA EN FÄRG!"

Jag har på detta kort använt mig av massa olika spillpapper som "bakgrund", färglagt filurerna med blå PM-pennor, ett härligt blått band fick jag av Dilorf häromdagen, och detta använde jag direkt! Blå blommor, knappar och en blå  ram (på stämpelmotivet) som jag fick av Monnah för ett tag sen...
Med andra ord: Färgen BLÅ i många nyanser - dock inte 1000! ;)

Ni har väl inte missat bloggpartyt? Fortfarande finns det flera dagar kvar att göra ett/flera bidrag!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela