babbalalla

Stämpel & Scrapmässa i Göteborg!

Publicerad 2008-03-18 23:27:20 i ,

Jag ska dit, ska du? Nu har jag chans att vinna biljetter till inträdet och den chansen vill man ju ta! Så om jag vinner biljetter och du vill dit på söndagen så får du hojta till! ;)
(Jag kommer bara vara där under lördagen...)

HÄR hittar du mer information...

image207

Vi kanske ses, vem vet?! :)

NU - tillbaka till studierna, men först lite sömn...

PS. Vill du oxå vara med i utlottningen, gå då till Cissis/Zizzi mysiga blogg och gör som jag (Skriv en rad och länka till mässan) Bilden är hämtad från Cissis blogg... DS

Kommentarer

Postat av: kristina

Publicerad 2008-03-19 06:51:37

tack för din snälla kommentar hos mej...kodning är lite klurigt!Skrattade lite åt dina "vita"länkar!Det misstaget har jag också gjort.du bör ha texen i koden #000000
nu minns jag inte var det stog...men det bör ju vara där du ser fonternas namn osv...hojt om du inte hittar så kan jag leta!
Ha en skön dag!

Postat av: Sandra

Publicerad 2008-03-19 18:24:21

nej, men ha så kul!

Postat av: Eva-Lena

Publicerad 2008-03-21 07:09:42

Jag skall också till mässan på lördag.
Vi kanske ses
Glad Påsk

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela