babbalalla

Glad Påsk!

Publicerad 2008-03-21 09:23:17 i ,

önskar jag alla mina bloggläsare! :) Hoppas att ni får en lugn och skön påsk!

Själv ska jag nu fortsätta med mitt x-jobbsskrivande, har en deadline på söndag morgon, så jag har en del att stå i... Mina nära och kära är i fjällen och åker skidor, så jag är helt alena här på hemmafronten... Jaja, allt har sin tid!
Tänk om två veckor kanske detta är över helt och hållet med muntlig presentation och allt, fatta att jag längtar dit!!!!
Snart kanske man kan sätta sig och pyssla en kväll i veckan, tänk vad det vore underbart!!! *LÄNGTAR*

Tills nästa inlägg kommer... Ha det riktigt gott!

*påskkram*

Kommentarer

Postat av: maxell

Publicerad 2008-03-21 19:00:38

Oooh. X-jobbsskrivande i sista minutrarna kan vara så påfrestande. Ändå måste det göras. Jag skickar över några extra energipiller så du orkar hela vägen. Lycka till! Åsså önskar jag trevlig påsk - så trevligt du nu kan ha det under rådande omständigheter. :)

Postat av: Lotta/ FruHl

Publicerad 2008-03-21 19:23:54

I den här snöyran, så är det skönt att hålla sej inne och slippa skidåkning.....Lycka till med plugget, men en liten kortpaus kanske du hinner med!
Ha en fin påskhelg!
Kram,
Lotta/ FruH

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela