babbalalla

Två små kort...

Publicerad 2008-06-10 15:21:48 i Carding,

Detta kort fick mitt systerbarn när han fyllde 4 år häromdagen tillsammans med lite annat smått och gott, gissa om moster är glad när han oxå tycker om att pyssla, han fick ett stämpelkit och en pysselsats till att göra egna studsbollar från moster! ;) 



Gjorde ett enkelt kort där stämpeln fick vara i fokus, tyckte det vart rätt läckert faktiskt... Enkelheten fick tala för sig själv...
Jag har klippt till ramen under ch "punchat" ut hålen, satte sedan fästkuddar bakom för att få lite djup i kortet.

Ska även visa ett annat kort jag gjorde som tack till alla godingar på min praktikplats efter terroriserat de i nio långa veckor! :P 



Det var allt för idag... På återseende! Tjingeling!

Kommentarer

Postat av: Lene Kristensen

Publicerad 2008-06-11 08:30:31

Härliga kort! Johans kort är urläckert. Det blev fint med de klara färger!

Lene

Postat av: Lisbet

Publicerad 2008-06-12 21:29:59

Hej...jag är ute på liten inspirationsrunda. Tänkte titta in till dig för det var så länge sedan sist.



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela