babbalalla

fotomontage...

Publicerad 2008-06-04 23:30:44 i ,

Hej i sommarvärmen!

Idag har en ny utmaning på Kort i Fokus lagts ut - och idag gäller det att bli inspirerad av en bild - som i sin tur består av flera olika bilder. Fotona tog jag under förra året, dels under en weekend i Stockholm i Haga samt på vår semestertur till Gotland. Blir du inspirerad av detta montage - antingen i stil, upplägg, färg, format - whatever - skriv gärna en rad om du vill! :)

 (bilden är klickbar om du vill se en större variant)

Så här blev mitt bidrag:

371174-219 
Ett kort i färgerna gult och grönt i fokus.

Jag blev inspirerad av färgerna och blommorna i bildkollaget av grönskande blommor och kom genast att tänka på denna "rosstämpel". Motivet är färglagt med ProMarkers och har fått 3D-lack på sig på endel ställen. Blommor med liten blingblingsten i mitten!

Ha en fortsatt bra dag/natt och pyssla lugnt!


tjingeling!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-06-05 21:11:32

Å vackert!!!
Du är duktig du som kan färglägga... det kvittar vad jag provar så blir det inte bra.

Ska du vara ledig nu eller ska du jobba?
Jag ska också praktisera på ett apotek ;) En hel vecka!

Ha en riktigt skön helg!

Postat av: Lene Kristensen

Publicerad 2008-06-09 15:37:16

Såååå läckert och vilka fina färger!!

Någon kommer att bli jätte glad!

Kram Lene

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela