babbalalla

ett sista studentkort...

Publicerad 2008-06-14 21:31:51 i Carding,

... fick jag beställning på i tisdags och så här blev det:



Jag gjorde även en massa småkort till våra studenter, 7 st var det i år, så vi hade fullt upp igår eftermiddag att åka runt till alla och säga grattis!



Korten gjordes av olika spillpapper, kortet med den blå blomman skickade jag till en tjej i en födelsedagsswapp...

Idag har jag legat hela dagen i migrän, så jag har inte orkat med något pysselrelaterat alls... Men, sånt e livet!

Återkommer med lite mer att visa en annnan dag! Tjingeling!

Kommentarer

Postat av: Lene Kristensen

Publicerad 2008-06-15 13:27:57

Söndag, lite kallt och blåsigt. Men man blir glad när man ser dina fina kort!

Det var många som blev glada kan jag förstå!

Kram Lene

Postat av: Lotta/ FruH

Publicerad 2008-06-17 07:57:18

Söta kort och härliga papper, som gör att man blir så glad när man ser dom!

Ha det gott!

Kram,

Lotta/ FruH

Postat av: cecilia

Publicerad 2008-06-19 03:59:13

hejsan i sommarvärmen.vilka fina kort du har skapat.grattis till dig.du har ju själv tagit din examen nu..hurrar för dig.önskar dig sol i massor och ljyvliga bad.sommar kram från cecilia

Postat av: Lene Kristensen

Publicerad 2008-06-22 21:35:20

Hejsan!

Hoppas du haft en trevlig Midsommar!

Inte så lätt att hinna med allt det kan jag förstå! Men jag tittar in hos dig i alla fall varje dag för att se om du har något nytt att njuta av!

Var rädd om dig, det finns bara en av du!

Kram Lene

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela