babbalalla

stämplar i fokus

Publicerad 2008-07-02 23:00:51 i ,

Detta är dagens utmaning på KiF, att minst använda stämplar från 3 olika tillverkare på kortet.



Själv gjorde ett enkelt kort utan att använda något mönstrat papper och lät stämplarna vara i fokus...
Textstämpeln är från Poppes, blomman är köpt på Mazzarin och är från Lilla Pappersbutiken och Swirlarna är från Autumn Leaves. Har använt glitterlim på swirlarna och blomman.

Det var allt för idag! :) Ses på fredag med en ny utmaning på gång!

Tjingeling!

Kommentarer

Postat av: Caroline

Publicerad 2008-07-04 14:39:01

Nej men... nu hittade jag dig. Vet inte om du kommer ihåg mig från mässan i GBG. Vi satt vid samma bord och fikade, jag var gravid som bara den och i sällskap med min blonda vännina som också kommer från Skåneland. I alla fall så gav du mig din blogadress som jag givetvis glömde, men nu hittade jag den av en slump på nätet. Hoppas allt e bra med dig. Kika in i min blogg för där har jag en sak till dig!

Postat av: TinaStina

Publicerad 2008-07-04 18:34:28

Dina kort är underbara och jag blir så inspirerad av att se dina alster!



Du har fått något av mig! Kika in i min blogg om du vill se vad det är... :)



Kram!

Postat av: maxell

Publicerad 2008-07-08 14:50:04

Men shit va läcker sotig effekt det här kortet har. Fräckt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela