babbalalla

ett annorlunda kort...

Publicerad 2008-07-01 20:19:05 i Carding,

gjorde jag häromdagen...



En arbetskollega gick i pension och hon tycker om att resa och hade önskat sig en SPA-vistelse. Så hon fick pengar och blommor av arbetskollegorna! Har chalkat bakgrunden och sedan limmat fast sand och sten och det stämplade sitter med 3D-kuddar. Jag klippte sönder en handduk och köpte skor och glasögon till barbiedocka! ;)
Molnet består av fetvadd (hade ingen bomull hemma) och biljetten har jag fått i en RAK en gång... :P

Nu ska jag pyssla kort till morgondagens utmaning på KiF! På återseende!

Kommentarer

Postat av: maxell

Publicerad 2008-07-08 14:52:06

Mums! Sand är skoj att limma. Lite klurigt, men det går. Lite som att försöka limma glitter på något. Å klockrent med Barbieskorna å brillor. Undra om jag kan få ta skorna från sonens dock som bor i vårt skafferi? :)



Hur som haver. Underbart kreativt kort med härliga dekorationer som passar perfekt i temat.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela