babbalalla

Opps...

Publicerad 2008-01-30 20:18:40 i ,

... ska lägga mig på operationsbordet imorgon.. HJÄLP! Men det blir nog bra... Fick op.tiden tidigarelagd, annars var det meningen på fredag morgon, nu blir det torsdag middag istället. Så from midnatt är det fasta som gäller!

Har idag fått mitt första klubbpaket från Hänglar & Stänglar, får se om jag orkar/hinner montera de på fredag så kanske jag kan börja stämpla till helgen.... Ska bli spännande!

Har börjat med min C-uppsats denna veckan, kändes väldigt förvirrat ibörjan av veckan, men det börjar se något klarare ut nu... Har kommit igång lite grann nu iaf, ska skriva en synopsis som ska vara klar nästa fredag...
Ska försöka ha ett schema som jag följer under vardagarna, så att jag även får lite "fritid" och kan pyssla på kvällar och helger...

Tack för kommentarerna och ha det riktigt gott och tack för att du tittade in här, välkomme åter!

Kommentarer

Postat av: Sannasmamma

Publicerad 2008-01-30 20:38:48

Hej hopp!!
Kikar in lite ;)
Du ska se att det går finfint imorgon =D

Härliga kort du gör!!!
Kramis!

Postat av: lisbet

Publicerad 2008-01-31 09:54:22

Schhh?har smitit från jobbet en stund. Håller på att sätta ihop en föreläsning men blev totalt jättemegaless. Så nu har jag fixat mig en stor kopp kaffe ? smygit in på allt om scrap och tar mig en blogrunda. Jag har bestämt ett visst klockslag då jag måste fortsätta. Annars så fortsätter jag nog till ikväll. Har verkligen tittat och drägglat i din blog nu. Snyggt?så snyggt.. Ha en skön dag.

Postat av: Lotta/ FruH

Publicerad 2008-01-31 19:55:24

Lycka till med operationen, det går bra ska du se!
Visst var de nya Hänglarna fina, jag gillar alla!
Ha det Fint!
Kram,
Lotta

Postat av: Lilo

Publicerad 2008-01-31 23:15:54

Tummarna har hållts hela dagen här! Och alla inne på forumet hejar på dig också! ;)

Postat av: Eva-Lena (spoketlaban)

Publicerad 2008-02-02 19:21:35

Hoppas operationen har gått bra och att du är på benen i gen.
Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela