babbalalla

Grattiskort...

Publicerad 2008-01-08 10:04:57 i Carding,

... till min käre man som fyller (30!!) år  idag gjorde jag för ett tag sen, men jag har inte velat visa det, utifall han var ute på min blogg och spanade... ;) Här är det, han fick det nu på morgonen innan han gick iväg till jobbet....

image66

Lite dålig bild, men det är rosa cs och sen har jag stämplat olika hjärtan runt om med vattenstämpel, LOVE nere i vänster hörnet är stämplat med silverfärg. Texten runt om är hämtat från Höga Visan och 1 Korintherbrevet.

Nu ska jag försöka kurera min massiva huvudvärk efter att jag skrev en 5 timmars tenta igår, som jag inte ens hann göra klart så stor var den... :( Om tre veckor kommer domen, tills dess får jag leva på hoppet om att jag kanske får min examen i juni ändå... 

Jag måste ju berätta en sak:
Igår var jag inne i stadens pyssel- och scrapaffär och visade min "Pusstavla" (som finns i inlägget nedanför) Jag har köpt lite grejer av henne och berättat om vad jag tänkte göra, och då ville hon att jag skulle komma ner och visa upp tavlan när den var klar. Vilket jag gjorde igår, och hon blev förtjust i den och undrade om hon fick låna den i en månad eller så för att ha den med i skyltningen i hennes affär! :) hihihihihihi, jätteroligt tycker jag!
Så om du traskar in på Mazzarin under de kommande veckorna, så kanske du kan få se den live! ;)

Det var allt för mig idag! Ha en bra dag och vecka! På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela