babbalalla

med en önskan om en trevlig helg...

Publicerad 2008-02-22 15:23:49 i Carding,

371174-110

Här kommer lite hjärtan på burk till de som vill ha! Detta är en början till kort som jag målat motivet på, men ännu inte gjort något kort utav... Så istället för att visa hela motivet, så bidde det en "sneak-peak" som det kallas! ;)
det är alltså inte jag som ritat motivet, det är en hängelstämpel som jag färglagt bara... Så var inte orolig att jag ska ha börjat måla... hahahahaha

Sen har jag som sagt gjort några andra projekt de senaste dagarna - men de får jag inte visa ännu... Spännande va?? ;)

Ha en skön helg! Tjingeling!!

Kommentarer

Postat av: Lilo

Publicerad 2008-02-24 11:45:43

Nu blir man nyfiken på att få se resten! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela