babbalalla

ett litet kort...

Publicerad 2008-02-04 16:32:39 i Carding,

image94

Detta kort skickade jag iväg till Hobbyhusets alla hjärtans dag tävling, trodde visserligen inte att det skulle komma någon vart och det stämde bra...
Valde att göra det enkelt, har använt mig av clearstamps och guldstämpelfärg, guldbokstäver och guldpenna... 

Såg på den bloggen att det var insidan eller "baksidan" som är utlagd där istället för framsidan men, så här ser/såg den ut:

image95

Här har jag exprimenterat med torrchalks och vad man kan göra med de... Även "dekorerat" med lite filthjärtan...

Ska ta lite ledigt ifrån mitt C-uppsats skrivande någon em tänkte jag så att jag kan göra några fina kort till alla hjärtans dag! :)

Ha en skön vecka!

Tjingeling!

Kommentarer

Postat av: Lotta/ FruH

Publicerad 2008-02-04 22:56:00

Skönt att höra att du mår väl efter omständigheterna!
Ta hand om dej och försök ta det lugnt och du glöm inte att avstå från paprikor....
Kram,
Lotta/ FruH

Postat av: Cecilia

Publicerad 2008-02-08 22:34:09

wow..super fint..kram från cecilia

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela