babbalalla

Bliv ej förskräckta...

Publicerad 2008-02-16 01:45:52 i ,

.... av att mitt bloggutseende har förändrats en smula... hahahahahaha Jo - jag tackar ja...
Det värsta är att det tar så lång tid detta med kodning- kl är lite för mycket nu egentligen - men jag ville ju att det skulle se ut någorlunda innan jag släckte ner för idag men njaeee - jag vet inte jag... Får nog ta och fortsätta en annan dag med detta och göra det snyggare och kanske inte fullt så rosa... 8)

Nu är det hög tid för sängen! Hoppas att ni sover gott redan! ;)

Tack för besöken och alla kommentarer för det lila kortet jag gjorde förra veckan, måste erkänna att jag blev mycket nöjd med det själv oxå! ;) Håller tummarna för äventyrskan som är iväg och att allt kommer gå bra för henne!
Ska se om jag kan få lite tid över på söndag och sitta och pyssla lite... Morgondagen ska jag ägna mig åt att läsa vetenskapliga artiklar... Yippie!!

Kram o gonatt! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela