babbalalla

Kortinspiration...

Publicerad 2008-08-29 19:32:21 i ,

Denna fredag fick vv inspireras av ett kort som Kada hittat. Här kan du se hur kortet såg ut och de andras alster...
Så här bidde mitt kort:



Först fastande jag för det grönprickiga bandet, sen blev jag inspirerad av det kreativa och lekfulla i bilden. Mina tankar gick genast till min lilla söta giraff med ballong! Textade upp bokstäver och fyllde de på liknande sätt som på bilden, med cirklar och streck... Det blev ett "HURRA". Kanske kommer det någon gång skrivas ett namn i det övre vänstra hörnet, eller så får det vara som det är... Har inte bestämt mig än riktigt... Ballongen har jag fyllt med 3D-lack. Både stämpelmotivet och bokstäverna är fästade med 3D-kuddar.

Ha en trevlig helg!

Tjingeling!

Kommentarer

Postat av: Lotta/ FruH

Publicerad 2008-08-31 09:18:07

Vilken söta giraff, jag bara smälter vid första anblicken - jättesött!

Kram,

Lotta/ FruH

Postat av: TinaStina

Publicerad 2008-09-02 18:21:30

Verkligen jättegulligt! Har inte hälsat på på ett tag och du har gjort massor sen sist. Kan bara säga att jag gillar dina kort skarpt. Du får alltid till det liksom med färger och texter och allt.



Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela