babbalalla

Still alive...

Publicerad 2008-04-05 15:42:20 i ,

... Hade min muntliga redovisning igår, den gick bra. Mina klasskamrater tyckte jag hade ett pedagogiskt och bra upplägg på presentationen! :)

Mitt försvar av mitt arbete gick väl inte så bra, fick tunghäfta när examinatorn ställde sina frågor och spände ögonen i mig - det var riktigt jobbigt, kände mig totalt misslyckad och dum i huvudet... Ingen rolig dag igår...
Hur som helst, det handlar mest om att jag ska göra några justeringar och ändringar i mitt arbete. Komplettera helt enkelt, sen är mitt arbete klart för godkännande och tryckning.

På måndag börjar jag min praktik som jag ska vara på fram tills sommaren! Ska bli skönt att få göra något annat nu ett tag! Har ännu inte lagt över några bilder till datorn, så jag kan ej visa några alster, men det får bli en annan dag! Tack för era besök och kommentarer, jag kommer snart att återgälda de! (När jag har kompletterat klart...

tjingeling!!

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2008-04-06 15:04:24

Vad härligt att det är över! Justeringar får de flesta och det gäller även tunghäftan. :-D
Huvudsaken är att det gick bra och det gjorde det ju! GRATTIS!

Postat av: Lotta/ FruHl

Publicerad 2008-04-06 19:16:49

Måste vara skönt att det över, vad du har varit duktig och kämpat! Lycka till på praktiken!
Kram,
Lotta/ FruH

Postat av: Karin

Publicerad 2008-04-07 06:23:27

Hej! Hittade hit via Alltomscrap-forumet! Mycket fint du skapar :) Va skönt att din presentation gick bra och att det arbetet snart är klart!

hälsn. Karin (qurin)

Postat av: Annie

Publicerad 2008-04-07 21:54:36

Lycka till med kompletteringen! Bra jobbat!

Kram,
Annie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela