babbalalla

Tack!

Publicerad 2007-11-12 22:10:44 i Carding,

Först vill jag tacka för alla kommentarer, och alla andra som har tittat in i min blogg! :) Jätteroligt!!

Var bortrest i helgen, men nu är det måndag och skolan är full fart på igen. :(
Tyvärr har skolmotivationen försvunnit sin kos verkar det som, men jag ska försöka hänga kvar ett par månader till! ;P Det vore ju dumt att hoppa av nu, 7 månader ifrån (ev.) examen...

Lekte med mina clearstamps häromkvällen, och så här blev resultatet:
lekt med mina clearstamps...

Kommer nog lägga till någon text så småningom, men samtidigt tycker jag att det funkar så här med oxå, inte så mycket "scrapping" över detta, men men...

Det snöade lite här förut, kom några få flingor från himlen, då fick jag lite inspiration att göra detta kort:

snöflingor...

likadant här, vet inte om jag (när tid finns) kommer att lägga till en stämpel med texten "God Jul" kanske...
Men sen blev det inte något mer... Är så trött, så trött...

Så nu är det bäst att krypa till kojs! *natti natti*

Kommentarer

Postat av: Cecilia

Publicerad 2007-11-13 19:19:00

vad fina kort du har gjort.allihopa.ha det bäst cecilia

Postat av: Marja

Publicerad 2007-11-14 08:09:58

Läckra kort.Gillade det svarta med swirlarna Ibland är det faktiskt som man brukar säga "less is more"

Kram Marja

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela