babbalalla

några julkort...

Publicerad 2007-11-14 21:15:19 i Carding,

Igår satt jag och stämplade lite, och idag har jag suttit och lekt lite med lite olika tekniker och grejer... Så här blev det:

371174-10
Här har jag använt mig av stämpel från Pysselmyran (som jag köpte på en mässa för ett par veckor sen) Det gröna är utstansat mha den cuttlebugen o på det vänstra kortet har jag även använt mina kära clearstamps! :P

371174-11

371174-12

Opps, här använde jag visst mina clearstamps igen, samt textstämplar från Pysselmyran och InkyWings (från mässinköp) de är stämplade med "vattenstämpel"...
Ljuset och skärpan är inte riktigt som det är i verkligheten, men men... Korten är röda och inte cerisa som det ser ut som att de är...

Jag återkommer en annan dag! Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela