babbalalla

många kort blev det... del 5 av 5

Publicerad 2007-12-05 23:11:38 i Carding,


Så var det snart slut på korten jag grejade med förra veckan. Jag längtar till helgen då jag förhoppningsvis kan sätta mig ner och pyssla och greja med mina grejer... (Jag har tidssystemet "Före tentan" och "Efter tentan", så E.t kommer jag ha MASSOR av tid att pyssla och greja intalar jag mig sjäv, hihihihihi) 
Fick ett härligt stort paket häromdagen med posten och idag kom äntligen mina magnoliastämplar som jag beställt för länge sen...
Ska bli så kul att montera och stämpla upp och se hur de blir... I mitt stora paket som kom igår fanns det bl a ProMarkerspennor, ska bli spännande att färglägga med de och se hur det går... :P

Här kommer de sista korten från "produktionsdagarna" förra veckan :) Cardstocken på detta kortet är mörkbrunt, men det ser svart ut... Osså har jag klippt ut några filtblommor ur en remsa, samt använt lila blombrads. Hjärtat binder ihop kortets fram- och baksida...

371174-23

Detta kort gjorde jag allra sist, blev inte så mycket grejsimojs på det då jag hade lite tidspress på innan korten skulle läggas på lådan och skickas vidare... :)

371174-27

Ja - det var allt för mig för idag! :)

Tack för alla goa o fina kommentarer som ni lämnat! Jätteskojsigt att få läsa de!! :) Jag bugar och bockar, ni är välkomna in här när ni vill för ett besök i min lilla pysselvrå! :P

*kram*

Kommentarer

Postat av: Lisbet

Publicerad 2007-12-07 15:36:08

Vill bara tillönska dig en härlig andra adventhelg.
Så fina kort du har gjort.

Postat av: Lotta/ FruH

Publicerad 2007-12-08 15:29:49

Visst är stämplarna från Magnolia underbara!
Jag var i deras butik för ett tag sedan och man bara
svimmar över allt fint där!
Ditt översta kort i brunt och lila är jättesött!
Ha en trevlig andra Advent!
kram,
LOtta/ FruH

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela